Subject: Vs: Päring
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: "Piret Reiljan" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 14:51:32 +0300

Tere, Piret!

Ravimiameti tulud ja kulud on toodud tabelis. (NB! Tegemist on
auditeerimata andmetega.)

Tegevuskuludest 30% tehti riigieelarveliste vahendite, 69%
majandustegevusest laekunud tulude ja 1% välistoetuste arvelt.

Majandustegevuse tulu koosneb peamiselt taotluste teadusliku hindamise
tasudest.

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

[email-masked]

Saatja: Piret Reiljan <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 26. aprill 2024 14:06
Adressaat: Ott Laius <[email-masked]>; Carmen Katariina Sikk
<[email-masked]>
Teema: Päring

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun ravimiameti 2023. tegevusaasta kohta:

1.	tulude üldine struktuur;

2.	konkreetsed laekumised koos maksjaga (s.o siis ravimifirmade
makstavad tasud, riigieelarveline toetus jm); kui koguvaade pole mõeldav,
siis vähemalt a la top 20 maksjad kokkuvõttes koos summadega vms;

3.	kulude struktuur.

Vb on need andmed kusagil aruandes olemas, palun aidake sel juhul viitega,
ma ise ei leidnud. Sooviks siis nimelt ühe majandusaasta põhjal näidata,
kes ja kuidas ravimiametit rahastavad ning millele raha kulub.

Tervitades

Piret Reiljan

Uuriva toimetuse ajakirjanik / Investigative Reporter

Delfi Meedia AS

Delfi.ee / epl.delfi.ee / Eesti Ekspress

+372 5263318